Až 4 z 5 webov neplnia firemné ciele.

Ako je na tom ten váš?

Získajte ZDARMA analýzu predajnosti webu.

Prečo by vás to malo zaujímať?

"Web máte hlavne kvôli tomu, aby predával, získaval zákazníkov a zvyšoval obrat.
Mal by tvoriť samostatný predajný kanál, ktorý vám pravidelne prináša zákazníkov.

80% firiem však takýto web nemá…

Obvykle majú web, ktorý slúži len na to, aby „aspoň nejaký“ bol.
Na tom nie je nič zlé…
teda až kým sa váš web nepremení na vašu konkurenčnú nevýhodu.

Poďme sa pozrieť na to,
čo vaši zákazníci hľadajú na vašom webe.

Ak to tam nemáte, znižujete predajnosť vášho webu:

  • Máte na svojom webe hodnotenia od klientov? (až 72% ľudí presvedčia)
  • Máte info o hlavnom produkte na úvodnej stránke? (až 86% ľudí ho tam očakáva)
  • Pochopí klient na prvý pohľad čo ponúkate? (máte cca 10 sekúnd aby to pochopil, inak odíde)
  • Dokáže sa klient dostať ku kontaktu na jedno kliknutie? (44% ľudí hľadá kontakt na vás)
  • Načíta sa váš web do 2 sekúnd? (až 47%  používateľov to očakáva)
  • Máte na hlavnej stránke výzvu k akcii? (70% webov ju nemá)
Zistite či na svojom webe neprichádzate o zákazníkov.
 

Poďme sa pozrieť na to,
čo vaši zákazníci hľadajú na vašom webe.

Ak to tam nemáte, znižujete predajnosť vášho webu:

  • Máte na svojom webe hodnotenia od klientov? (až 72% ľudí presvedčia)
  • Máte info o hlavnom produkte na úvodnej stránke? (až 86% ľudí ho tam očakáva)
  • Pochopí klient na prvý pohľad čo ponúkate? (máte cca 10 sekúnd aby to pochopil, inak odíde)
  • Dokáže sa klient dostať ku kontaktu na jedno kliknutie? (44% ľudí hľadá kontakt na vás)
  • Načíta sa váš web do 2 sekúnd? (až 47%  používateľov to očakáva)
  • Máte na hlavnej stránke výzvu k akcii? (70% webov ju nemá)
Zistite či na svojom webe neprichádzate o zákazníkov.
 

Váš web analyzujeme podľa
najnovších poznatkov zo psychológie predaja.

Čo všetko na vašom webe skontrolujeme?

  1. Štruktúru a logiku webu (rozloženie stránok, prekliky, menu)
  2. Texty a ich usporiadanie (popisy služieb/produktov, výzvy k akcii, benefity)
  3. Rýchlosť webu (ako rýchlo sa jednotlivé stránky načítajú)
  4. Základné nastavenia ovplyvňujúce vaše pozície v Google
  5. Responzivitu a celkový dizajn
Po analýze navrhneme konkrétne riešenia ako váš web vylepšiť tak, aby prinášal viac zákazníkov a zvýšil predaj.

Váš web analyzujeme podľa
najnovších poznatkov zo psychológie predaja.

Čo všetko na vašom webe skontrolujeme?

  1. Štruktúru a logiku webu (rozloženie stránok, prekliky, menu)
  2. Texty a ich usporiadanie (popisy služieb/produktov, výzvy k akcii, benefity)
  3. Rýchlosť webu (ako rýchlo sa jednotlivé stránky načítajú)
  4. Základné nastavenia ovplyvňujúce vaše pozície v Google
  5. Responzivitu a celkový dizajn
Po analýze navrhneme konkrétne riešenia ako váš web vylepšiť tak, aby prinášal viac zákazníkov a zvýšil predaj.

Analýza vášho webu môže vyzerať aj takto:


 

 
 

Analýza vášho webu môže vyzerať aj takto:

Zdarma skontrolujeme váš web a navrhneme konkrétne riešenia tak, aby vám web pravidelne prinášal výsledky – viac zákazníkov, vyššie tržby, vyššiu návštevnosť.

 

Vyplňte formulár a zistite, či na svojom webe neprichádzate o zákazníkov