Hlavná požiadavka klienta bola vytvoriť stránku, ktorá bude jednoduchá, prehľadná a rýchla. Po kompletnej analýze pôvodnej stránky sme navrhli niekoľko nutných úprav, ktoré dopomôžu k väčším konverziám a budú viesť k zvýšenej predajnosti. Dôležitým faktorom bola orientácia na eshope. Veľké množstvo produktov sme roztriedili do kategórií, čo vytvorilo web omnoho prehľadnejším.
Nasadili sme niekoľko filtrácii, vďaka ktorým sa zákazníkom produkty zobrazia v zadaných parametroch. Pridávanie nových produktov už pre klienta neznamená niekoľko hodín sedenia s programátorom. Dokáže si to spravovať veľmi jednoducho a úplne sám.
Vďaka Google Analytics si už aj náš klient dokáže pozrieť správanie na eshope, vďaka čomu im vieme hneď navrhnúť zmeny, ktoré to vylepšia. Na základe spokojnosti klienta sme boli znova oslovení pri vytváraní veľkoobchodnej sekcie a pri rozšírení predaja do zahraničia. Nami vytvorený eshop bol už pripravený na možné rozšírenia a vďaka tomu sme rýchlo a jednoducho vedeli aplikovať predaj do Českej republiky.
V minulosti bol predaj do zahraničia náročný a drahý proces, ktorý sťažoval prácu nie len klientovi ale aj zákazníkom. Odrádzala ich hlavne dĺžka a cena vybavenia objednávky. Zamerali sme sa na tieto problémy a podarilo sa nám navrhnúť riešenie, vďaka ktorému sme zautomatizovali celý proces a klient sa tak môže sústrediť na prípravu objednávky. Už nepotrebuje programátora a ani množstvo vymenených emailov na vybavenie jednej objednávky.
Klientovi poskytujeme aj pravidelný mesačný servis, pri ktorom aktualizujeme stránku a staráme sa o bezpečnosť a hlavne funkčnosť jednotlivých procesov.