Klient nás oslovil so závažným problémom, kvôli ktorému prichádzal a množstvo zákaziek a samému sa mu ťažko pracovalo so stránkou. Denne mu chodilo niekoľko mailov a ustavične zvonil telefón s otázkami, nakoľko informácie o produktoch neboli dostačujúce. Objednávkový proces bol zdĺhavý. Zákazníci si objednávali prostredníctvom mailu, čo bola pre nich jednoduchšia cesta, no pre klienta to bolo o to zložitejšie. Jeho hlavnou požiadavkou bolo zautomatizovať celý proces tak, aby do toho musel zasiahnuť len minimálne. Pridávanie nových produktov bolo náročné a zdĺhavé, nakoľko programátor nemal vždy čas.
Po kompletnej analýze sme navrhli úpravy, ktoré mu k tomuto mohli pomôcť. Okrem toho sa nám podarilo nájsť niekoľko závažných problémov, ktoré si klient ani neuvedomoval a prichádzal tak o zákazníkov. Množstvo potenciálnych zákazníkov v dnešnej dobe už navštevuje weby práve cez mobilné zariadenia, preto je dôležité prispôsobiť tomu webové stránky a eshopy.
Žiadne ustavičné telefonáty a nakopené maily. Všetky informácie sú na stránke prehľadné a vďaka tomu si zákazník hneď nájde to, čo potrebuje. Pridávanie nových produktov je pre klienta už jednoduchá záležitosť, ktorú si vie spraviť sám poprípade za pomoci návodov, ktoré sme mu spolu s hotovým projektom odovzdali.
Produkty sme roztriedili do kategórií a pridali k nim chýbajúce informácie. Na záver sme spravili web responzívny pre všetky zariadenia.. Eshop je momentálne rýchly, prehľadný a ku každému produktu sú dostupné informácie. Niektorí zákazníci si dokonca vyberú produkt na ehope, skontrolujú dostupnosť a rovno si ho prídu zakúpiť do predajne, keďže na eshope našli všetko čo potrebovali k tomu, aby sa rozhodli daný produkt kúpiť.